راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس تصاویر پهپاد‌ها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

اسرائیل، دیپلمات‌های ترکیه را اخراج کرد

  • کد خبر: ۱۹۱۲۸۴
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
اسرائیل، دیپلمات‌های ترکیه را اخراج کرد
به دنبال سخنان امروز شنبه «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه علیه رژیم صهیونیستی، منابع خبری مدعی اخراج دیپلمات‌های ترکیه از فلسطین اشغالی و خروج دیپلمات‌های صهیونیستی از ترکیه شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، به دنبال سخنان امروز شنبه « رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه علیه رژیم صهیونیستی، منابع خبری غروب شنبه مدعی  اخراج دیپلمات‌های ترکیه از فلسطین اشغالی شدند.

به گزارش منابع خبری، رژیم سرائیل در پی اظهارات امروز اردوغان، تمامی دیپلمات‌های ترکیه را اخراج کرد.

رئیس‌جمهور ترکیه امروز (ششم آبان) در سخنانی بار دیگر گفت که حماس گروه تروریستی نیست و تأکید کرد که این رژیم اسرائیل است که از تروریست‌ها در سوریه و عراق حمایت می‌کند.

اردوغان گفت: «غرب اصلی‌ترین مسئول اتفاقاتی است که در غزه می‌افتد و به طور کامل از کشتار کودکان فلسطینی دفاع می‌کند؛ آن‌ها تا دیروز به ظلمی که در اوکراین می‌شود اشک تمساح می‌ریختند، [اما] امروز از اسرائیل دفاع می‌کنند و دستانشان به خون آلوده است».

رئیس‌جمهور ترکیه تأکید کرد: «اسرائیل بدون حمایت کشورهای غربی سه روز هم دوام نمی‌آورد؛ مسئولان غربی در برابر فریادهای کشتار در غزه و درخواست‌های دبیرکل سازمان ملل لال و کر شده‌اند.»

 روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نیز نوشت، «الی کوهن، وزیر امور خارجه (رژیم ) اسرائیل روز شنبه در  شبکه  اجتماعی «اکس» نوشت که   دیپلمات‌های اسرائیل را از ترکیه فراخواند. کوهن نوشته است که این اقدام به منظور ارزیابی مجدد روابط اسرائیل و ترکیه انجام شده است.

کوهن این اظهارات را اندکی پس از آن بیان کرد که اردوغان تاکید کرد حماس یک سازمان تروریستی نیست و اسرائیل را یک اشغالگر توصیف کرد.

 ده‌ها هزار نفر از مردم ترکیه بعد از ظهر امروز در حمایت از فلسطین در نزدیکی فرودگاه «آتاتورک» در شهر استانبول در ترکیه تجمع کردند. فیلم‌های منتشر شده از این تجمع باشکوه مردمی پرچم‌های ترکیه و فلسطین را در دستان مردم نشان می‌دهد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->